DeutschEnglishNederlands

     Download rapratieformulier    Nieuws

classe delta3.jpg

Nieuws

 

24-05-2018

De Nieuwe privacywet AVG gaat 25 mei 2018 van start. Als Audio Service doen wij er alles aan om de juiste opslag en verwerking van uw persoonlijke gegevens te waarborgen. Wij zullen de NAW gegevens uitsluitend gebruiken en verwerken voor de reparatie die U aanbied. Deze gegevens zullen door Audio Service BV beveiligd bewaard blijven en alleen voor geautoriseerde personen toegankelijk zijn.

01-01-2018

Vanaf Januari 2018 verzorgen wij ook alle Yamaha garantie reparaties.
Garantiereparaties kunnen worden aangeboden via ons dealernetwerk, zie dealers
Op alle Yamaha apparatuur wordt 2 jaar importeur garantie verleent.
Vergeet nooit om een (copy) aankoopnota mee te sturen, zonder nota geen garantie !
Voor alle niet Audio Service dealers geldt dat zij zelf de verzending verzorgen naar Elst, 
dit betekent dat Audio Service NIET de verzendkosten vergoed. 
Wij zorgen dan natuurlijk voor kostenloze retourzending. Hier een reparatieformulier (pdf)
met alle info die nodig is, adresstrook kan op de doos geplakt worden.
Ook Yamaha apparatuur die buiten de garantietermijn valt kan natuurlijk worden aangeboden.

----------------------------------------

01-05-2017

Vanaf mei 2017, verzorgen wij ook alle Pioneer garantie reparaties.
Garantiereparaties kunnen worden aangeboden via ons dealernetwerk, zie dealers.
Op alle Pioneer apparatuur wordt 2 jaar importeur garantie verleent.
Vergeet nooit om een (copy) aankoopnota mee te sturen, zonder nota geen garantie !
Voor alle niet Audio Service dealers geldt dat zij zelf de verzending verzorgen naar Elst,
dit betekent dat Audio Service NIET de verzendkosten vergoed.
Wij zorgen dan natuurlijk voor kostenloze retourzending. Hier een reparatieformulier (pdf)
met alle info die nodig is, adresstrook kan op de doos geplakt worden.
Ook Pioneer apparatuur die buiten de garantietermijn valt kan natuurlijk worden aangeboden.

----------------------------------------

01-04-2017

Dali Benelux, importeur voor de merken NAD, Dali, Bleusound en Argon Audio brengt al haar reparatie afhandelingen voor de gehele Benelux onder bij Audio Service BV. Service aanvragen lopen dan via
Dali RMA 
(alleen voor dealers)


----------------------------------------

01-02-2017

De merken Audio Research, Pryma, Sonus Faber en Sumiko worden vanaf begin dit jaar vertegenwoordigt door Fine Sounds.
Fine Sounds heeft Audio Service aangewezen als vaste partner voor alle service.
Service -(aan-) vragen verlopen altijd via de This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. van Fine Sounds. Garantie reparaties worden uitsluitend in behandeling genomen indien er een kopie van het aankoopbewijs is bijgesloten. Apparaten die voor garantie en/of service in aanmerking komen kunt U op het Fine Sounds kantoor in Geldermalsen inleveren en na uitvoering van de werkzaamheden daar ook weer afhalen. In Nederland kunt U ook rechtstreeks contact opnemen met Audio Service met het verzoek het apparaat op te laten halen, uiteraard na overleg met de This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

----------------------------------------

01-04-2016

Vanaf april 2016, verzorgen wij ook alle Teac en Esoteric garantie reparaties.
Garantiereparaties kunnen worden aangeboden via ons dealernetwerk, zie dealers.
Op alle Teac apparatuur wordt 2 jaar importeur garantie verleent.
Vergeet nooit om een (copy) aankoopnota mee te sturen, zonder nota geen garantie !
Voor alle niet Audio Service dealers geldt dat zij zelf de verzending verzorgen naar Elst,
dit betekent dat Audio Service NIET de verzendkosten vergoed.
Wij zorgen dan natuurlijk voor kostenloze retourzending. Hier een reparatieformulier (pdf)
met alle info die nodig is, adresstrook kan op de doos geplakt worden.
Ook Teac apparatuur die buiten de garantietermijn valt kan natuurlijk worden aangeboden.

----------------------------------------

01-01-2016

Alpine Electronics kan vanaf 01-01-2016 weer bij ons ter reparatie worden aangeboden.
De nieuwe importeur: HifiMotive BV heeft doen besluiten haar service weer onder te brengen bij Audio Service. Voor alle duidelijkheid hier een reparatieformulier.

----------------------------------------

 

 

    

Back in Time en toch in 2014 ! Audioscript is herrezen met Luxman,
een echtpaar zoals we het vroeger kenden, met als enige verschil:
Audio Service zal als technische dienst fungeren

----------------------------------------

Vanaf april 2014 gaat Audio Service de service verlenen voor twee gerenomeerde importeurs.

Viertron, importeur van o.a. Musical Fidelity en Mer
idian heeft besloten al zijn garantie afwikkelingen
bij ons onder te brengen. Alle dealers waar onze chauffeur komt mogen hun garantie, maar ook de
niet
garantie reparaties gerelateerd aan Viertron meegeven, inmiddels zal wel duidelijk zijn dat dan
een (copie) aankoopbewijs meegeleverd dient te worden, of we een RMA regeling gaan invoeren is
nog niet besloten, informatie hierover volgt nog, of vanaf Viertron, of via Audio Service.

----------------------------------------

GP Acoustics GmbH (bekend van KEF) is de distributeur voor Hegel audio, daardoor zal de service
door Audio Service worden afgehandeld, via ons dealernetwerk kunnen dan Hegel reparaties worden
aangeboden, wanneer garantie wordt geclaimed altijd een (copy) aankoopbewijs meesturen.

----------------------------------------

 

Vanaf mei 2012, verzorgen wij ook alle Onkyo garantie reparaties.
Garantiereparaties kunnen worden aangeboden via ons dealernetwerk, zie dealers.
Op alle Onkyo apparatuur wordt 2 jaar importeur garantie verleent.
Vergeet nooit om een (copy) aankoopnota mee te sturen, zonder nota geen garantie !
Voor alle niet Audio Service dealers geldt dat zij zelf de verzending verzorgen naar Elst,
dit betekent dat Audio Service NIET de verzendkosten vergoed.
Wij zorgen dan natuurlijk voor kostenloze retourzending. Hier een reparatieformulier (pdf)
met alle info die nodig is, adresstrook kan op de doos geplakt worden.
Ook Onkyo apparatuur die buiten de garantietermijn valt kan natuurlijk worden aangeboden.

----------------------------------------

Vanaf 01-06-2012 verzorgd Audio Service ook voor Electrocompaniet alle garantie reparaties.

----------------------------------------

Vanaf 01-04-2012 wordt de distributie van alle Denon produkten door de
firma D&M beheerd, wel bekend van merken als Marantz, Boston Acoustics en
Denon Pro. Dit betekend dat voor alle garantie reparaties via de SNN procedure een
RMA dient te worden aangevraagd, zie www.dm-sn.com.

Alle Denon apparaten binnen en buiten garantie worden door ons gerepareerd,

garantiereparaties kunnen ook worden aangeboden via ons dealernetwerk, zie dealers.
Op alle Denon apparatuur wordt 2 jaar importeur garantie verleent.
Vergeet nooit om een (copy) aankoopnota mee te sturen, zonder nota geen garantie !
Voor alle niet Audio Service dealers geldt dat zij zelf de verzending verzorgen naar Elst,
dit betekent dat Audio Service NIET de verzendkosten vergoed.
Wij zorgen dan natuurlijk voor kostenloze retourzending. Hier een reparatieformulier (pdf)
met alle info die nodig is, adresstrook kan op de doos geplakt worden.

----------------------------------------

 

Toch nog vragen ? Bel, of liever nog, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ons.